Drahobejlova 54

Praha 9

190 00

220 991 007

sekretariat@ss7.cz

220 990 000

dohled@ss7.cz

Pro správce IT

Rychlá a jednoduchá instalace i konfigurace. Snadné propojení s firemní infrastrukturou. Bezproblémové rozšiřování.

IP ústředny produktové řady ss7Net jsou technologicky vyspělé telefonní systémy provozované na platformě Linux. Software je kompletně vyvinut společností ss7IPCom, nejedná se o nadstavbu jiných volně dostupných telefonních systémů.

IP ústředny ss7Net jsou postavené na modulárním systému , který svou stavbou a SW / HW výkonem pokrývá celý rozsah požadavků kladených na profesionální ústředny od menších firem, přes Call Centra až po operátorské ústředny vhodné pro přímé propojení do veřejných pevných i mobilních telefonních sítí v ČR / Slovensku i v dalších státech EU, na nejvyšší možné úrovni - dvoubodové E1/SS7.

Ústředny disponují moderními funkcemi a splňují nejvyšší nároky na výkon, kvalitu a dostupnost.

Systém ss7Net je certifikován z hlediska elektrické bezpečnosti a elektromagnetické kompatibility. Zároveň je certifikovaná propojitelnost s telefonními sítěmi společností: Telefónica Czech Republic, a.s., GTS Czech s.r.o., České Radiokomunikace a.s., ČD - Telematika a.s., nebo Dial Telecom, a.s.

  • kapacita od 4 do 120.000 portů (vnější + vnitřní linky)
  • všechny standardně požadované telefonní funkce veřejné a pobočkové ústředny
  • připojitelné běžné typy telefonů
  • připojitelné moderní IP telefony
  • napojitelná na běžné telefonní sítě
  • napojitelná na veřejné operátory pomocí signalizace č. 7 - dvoubodové E1/SS7
  • napojitelná na datové sítě LAN i WAN
  • důsledná paketová komutace hovorů
  • směrování hovorů s LCR i by-pass
  • distribuovatelná po objektu

Příklad možné konfigurace v síti - malá / velká:

Sdílejte!

Mám zájem o informace

Jméno, příjmení Co vás zajímá
Opište text
CAPTCHA Image
Email*
Telefon
Firma
Email (max. 1x za měsíc)

Informační newsletter

Pojmy, s nimiž byste se mohli setkat v souvislosti s ss7SupportServices

Celkové náklady na vlastnictví (Total cost of ownership, TCO)

celkové pořizovací náklady + provozní náklady určitého aktiva (produktu).

PBX

pobočková telefonní ústředna (analogová).

IP PBX

pobočková telefonní ústředna (digitální).

Call Centrum

doplňková služba k IP telefonní ústředně ss7Net, která bez dalších investic kompletně zajišťuje provoz tzv. pasivního call centra (např. zákaznická linka, příjem objednávek přes telefon apod..)

VoIP

Voice over IP - internetová telefonie.

IP (Internet Protocol)

základní protokol pracující na síťové vrstvě používané v počítačových sítích a internetu.

SIP (Session Initiation Protocol)

internetový protokol určený pro přenos signalizace v internetové telefonii.

Pobočková ústředna

připojuje se k veřejné síti a umožňuje účastníkům podle oprávnění volat i mimo tuto ústřednu, přitom lze ušetřit počet veřejných telefonních linek, kdy k pokrytí požadavků na vnější volání stačí nižší počet veřejných linek oproti počtu vnitřních linek.

Analogová/digitální pobočka

IP telefon

ISDN (Integrated Services Digital Network)

digitální komunikační síť.